آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آب صابون نانو-pic1

آب صابون نانو

آب صابون نانو بدون خرابی درصد ترکیب با آب 1 لیتر با100 لیتر آب
دفتر فروش روغن آب صابون نانو در استان مرکزی
روغن آب صابون نانو جایگزین مناسب آب صابون های پایه نفتی در دستگاه های ماشین کاری
تحت نظارت رسمی شرکت APPLE-GEOGLA مطابق با استاندارد بین المللی ASTM-D3585 ومطابق با تائیدیه محیط زیستCTI-STD-201 آمریکا و استاندارد خود اظهاری 47190
مایع خنک کننده آب صابون نانو بدون خرابی و فاسد شدن و بوی بد محصول جدید آب تراش بدست آمده اختراع جدید محققین و پژوهشگران ایرانی دارای مزایای ویژه و فراوانی است از جمله : کاهش هزینه تولید ، حفظ محیط زیست ، حفظ بهداشت کار و سلامتی کارکنان ، بالا بردن کیفیت تولید ، کاهش استهلاک و فرسودگی دستگاه ها ، کاهش هزینه حمل و حفظ قطعات در برابر خوردگی و زنگ زدگی میباشد. استفاده از این محلول در صنعت براده برداری ، دستگاه های CNC ، فرزکاری ، سنگ زنی ، مته کاری و وایر کات با خاصیت منحصر به فرد شما را به اهداف بلندتان نزدیکتر میکند. حساسیت های پوستی یا تنفسی برای اپراتور ایجاد نمی کند . خاصیت خنک کاری بیشتر نسبت به نمونه های خارجی دارد . با استفاده از فناوری جدید دارای خاصیت روانکاری بالایی است قابلیت شویندگی مناسب دارد . خاصیت احتراقی و انفجاری ندارد . در اثر راکد ماندن محلول بد بو و فاسد نمی شود . قابلیت استفاده برای انواع فلزات و چدن ها را دارا میباشد. ( بجز آب شور ) . فاقد بخارات سمی بوده و سازگاری با محیط زیست است . قابلیت نگهداری در حجم کمتر و ماندگاری زیاد را دارا میباشد. حالت چسبندگی یا روغنی روی قطعات ایجاد نمی کند . عمر مفید دستگاه و تیغچه ها را افزایش میدهد . این محصول به هیچ وجه دو فاز نمی شود و فاقد کف میباشد . توجه : 1- مخزن حتما" از آب صابونهای قبلی پاک و تمیز شود 2- برای تمیز کردن از آب خالی استفاده شود (نیازی به شوینده ها نیست ) 3- ریزش روغنهای دستگاه در داخل محلول مشکلی ایجاد نمیکند 4- استفاده از این محصول نیازی به ph متر ندارد.5- برای سرریز بایستی از مایع با درصد ترکیب شده استفاده گردد ( اضافه کردن آب باعث رقیق شدن محصول و ایجاد زنگ زدگی در قطعات و سیستم میشود)
تائیدیه ها : 1- مرکز پژوهشی متالوژی رازی 2- شرکت هپکو 3- تائیدیه غیر سمی بودن 4- شرکت ماشین سازی تبریز است .
روش تهیه آب صابون نانو : : ابتدا آب صابون های قبلی را از دستگاه بیرون ریخته و مخزن دستگاه را با آب کاملا" تمیز نمائید (برای تهیه یک لیتر آب صابون نانو با 100 لیتر آب ) مقدار 10 لیتر آب در ظرفی جداگانه ریخته و یک لیتر روغن آب صابون نانو را به آن اضافه کرده و خوب به هم بزنید سپس آنرا داخل مخزن دستگاه ریخته و 90 لیتر آب به آن اضافه نمائید .

اراک : شهرک صنعتی شماره 2 ایبک آباد میدان دکتر حسابی واحد 20 ابزار و تجهیزات کارگاهی پارسیان
تلفکس : 33573389 - همراه : 09188619117 - کد پستی : 1548- 5 – 38331
Email :alisamaee116@yahoo.com


آگهی دهنده: علی سماعی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان مرکزی - اراک - مواد شیمیایی در اراک
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۰/۲۳
بازدید: 393 بار
ایمیل: