آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»مواد شیمیایی»سولفات آمونیوم کریستال
سولفات آمونیوم کریستال-pic1

سولفات آمونیوم کریستال

سولفات آمونیوم کریستال
سولفات آمونیوم ازت %21 برای کشاورزی
فرمول شیمیایی = (NH4)2SO4

نیتروژن یکی از مهمترین عناصر و عـوامل کلیدی در دستیابی به عملکرد مطلوب در محـصولات زراعی و باغی می باشد. این عنـصر در گیاهان بالاترین غلظت را داشتـه وگلوگاه رشد می باشد و نقش مهمی را در افـزایش عمـلکرد دارد به طوری که کمـبود آن بیش از سایر عناصر غذایی عملکرد را محدود می کند.
ازت فراوان تـرین عنـصر مـوجود در جو میباشد. و در بین عـناصر پر مصرفترین عنـصر بوده که بصورت یونهای نیترات NO3-1 و آمونیم NH4+1 و اوره CH4N2O از طریق ریشه ها جذب و پس از انتقال به برگها در سنتز اسیدهای آمینه دخالت و نهایتا پروتئینها را ایجاد می نماید.
سولفات آمونیوم کریستال مناسب برای کشت کیوی و پسته کاری می باشد اساسا سولفات آمونیوم در افزایش تولید دانه های روغنی (کلزا) بی بدیل و بی رقیب است به طوریکه باعث افزایش 30 درصدی دانه های روغنی می شود.
سولفات آمونیوم با دانه بندی کریستال و گرانول نوعی کود ازته است و این کود دارای ٢١ درصد ازت و ٢٤ درصد گوگرد محلول در آب است و بهترین کود برای شرایط خاک های کشاورزی و باغی ایران است.
چنانچه خاک قلیایی وPH آن بالا باشد با مصرف کود سولفات آمونیوم تاحدودی PH کاهش می یابد.
سولفات آمـونیوم بهترین منبع تامین ازت و گوگرد برای درختان میوه و آن دسته از محصولات زراعی است که به این عناصر ریز مغذی، نیاز فراوان دارند.از آنجا که ازت این کود به شکل آمونیوم و گوگرد آن به شکل سولفات است،آمونیوم به صورت تبـادلی به ذرات رس متصل گردیده و کمتر از کـودهای ازته دیگر در خاک شسته می شود.
مـزیت استفاده از سولفات آمونیوم بر سایر کودهای ازته نظیر اوره ، دارا بودن ازت آمونیاکی می باشد که این نوع ازت با کمترین مقدار مصرف انرژی توسط گیاه به سرعت جذب و در متابولیسم گیاه به مصرف می رسد و از طرف دیگر هـمراهی گوگرد به شکل سـولفات در این کود به همراه ازت مـوجب تنظیم PH خاک و تسهیل جذب سـایر ریز مغذی های موجود در خاک نظــیر آهن ، روی ، مس و منگنز می گردد. کشت هایی نظــیر مـرکبات ، انگور و پسته که به اوره حساس می باشند و موجب بـروز زردی در بـرگها می شـود با استفاده از سـولفات آمونیوم علاوه بر رفع زردی برگهای پیر که به دلیل کاهـش ازت خاک می باشد رفـع زردی برگهای جوان را نیز که به دلیل کمبود گوگرد می باشد را نیز برطرف می سازد.

سولفات آمونیومکریستال و گرانول:
برای تولید انواع کود کشاورزی
برای استفاده در زمین های کشاورزی و باغات
برای تهیه پودر های اتش نشانی ، دباغی و تصفیه آب

سولفات آمونیوم در بسته بندی کیسه 50 kg عرضه میشود

فروشنده سولفات آمونیوم:
سولفات آمونیوم ازته, سولفات آمونیوم کریستال, آمونیوم سولفات پودری, آمونیوم سولفات وارداتی, سولفات آمونیوم کشاورزی, سولفات آمونیوم ازت 21%, سولفات آمونیوم صد در صد محلول در آب, سولفات آمونیوم برای تولید کود, سولفات آمونیوم کود کشاورزی, کود سولفات آمونیوم پودری، قیمت سولفات آمونیوم پودری، سولفات آمونیوم چینی, سولفات آمونیوم صنعتی, سولفات آمونیوم شیمیایی, خریدار سولفات آمونیوم, تامین کننده سولفات آمونیوم, وارد کننده سولفات آمونیوم, خرید و فروش سولفات آمونیوم کریستال

👈 اطلاعات بیشتر با تماس تلفنی ارائه می شود
🌱 کیمیا کود
☎ 02188970261
📞 09120185621
📞 09120196448
📞 09120710192
📧 info@kimiakood.com


آگهی دهنده: کیمیا پارس شایانکار
موقعیت: استان تهران - تهران - مواد شیمیایی در تهران
قیمت: توافقی
به روز شده در:۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بازدید: 26 بار
ایمیل: