آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»مواد شیمیایی»فروش اسید نیتریک صنعتی
فروش اسید نیتریک صنعتی-pic1

فروش اسید نیتریک صنعتی

خرید اسید نیتریک
خرید اسید نیتریک 55 و 64 درصد در فروشگاه آنلاین کیمیا اکسیر کوثر امکان پذیر می باشد. در صورت عدم درج قیمت با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

اسید نیتریک چیست؟
اسید نیتریک که در دسته بندی انواع اسید قرار دارد، یکی از مهم ترین اسیدهای غیر آلی است.این اسید یک معرف آزمایشگاهی رایج و یک کالای مهم صنعتی است. خرید اسید نیتریک عمدتا به منظور استفاده در ساخت نیترات آمونیوم برای کودها انجام می شود. همچنین فروش اسید نیتریک برای تولید مواد منفجره، نیتروکتون یا گانکتون، پلاستیک و رنگ رایج است.

نیتریک اسیدی قوی با بویی ناخوشایند، بدون رنگ با فرمول شیمیایی HNO3 می باشد که در مجاورت هوای آزاد دود می کند و بخشی از آن تجزیه می شود. اسید نیتریک صنعتی با خلوص 55 درصد تولید می شود. نام های مشابه زیادی برای این اسید در بازار مواد شیمیایی وجود دارد از جمله: نیتریک اسید، جوهر شوره، اسید ازته، نیترات هیدروژن، اسید ازوتیک، ازوتیک اسید. نیتریک بسیار اکسید کننده بوده و توانایی حل کردن اکثر فلزات به جز طلا را در خود دارد. می توان عنوان کرد که نیتریک در بازیافت زباله های فلزی و کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید قوی در مقابل اسیدهای ضعیف تری چون اسید سیتریک قرار می گیرد.


آگهی دهنده: کیمیا اکسیر سازان کوثر
تلفن: 09126020847 (حین تماس لطفا بفرمایید که آگهی رو در سایت سودایران دیده اید.)
موقعیت: استان اصفهان - نطنز - مواد شیمیایی در نطنز
به روز شده در:۱۴۰۲/۱۲/۲۵
بازدید: 35 بار
ایمیل: