آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»مواد شیمیایی»MAP GAS / گاز بسته بندی مواد غذایی
MAP GAS / گاز بسته بندی مواد غذایی-pic1

MAP GAS / گاز بسته بندی مواد غذایی

MAP GAS / گاز بسته بندی با روش اتمسفر بهبود یافته ترکیب گاز پارس موفق به توسعه و گسترش تولید طیف وسیعی از گاز های بسته بندی مواد غذایی MAP GAS با برند MAP PARS ® شده است . دانش و علم مواد غذایی مهندسین مجتمع ترکیب گاز پارس ، و همچنین تخصص در تولید گازهای ترکیبی ، موجب افزایش طول عمر مواد غذایی شده است .
Modified Atmosphere Packaging (MAP)

بسته بندی با روش اتمسفر بهبود یافته

تولید تخصصی MAP GAS با برند MAP PARS ®

تولید کنندگان مواد غذایی همیشه به دنبال راهی برای گسترش عمر مفید مواد غذایی ، بدون تغییر در خواص فیزیکی یا شیمیایی و یا اضافه کردن هر مواد غیر طبیعی به آن ، بودند.بسته بندی به روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) راه ایده آل برای رسیدن به این امر است. این یک روش طبیعی است که به سرعت در حال رشد و محبوبیت در سراسر جهان می باشد. در بسیاری از موارد، آن را نیز می توانید جایگزین روش های حفظ مکمل کرد .

ترکیب گاز پارس موفق به توسعه و گسترش تولید طیف وسیعی از گاز های بسته بندی مواد غذایی MAP GAS با برند MAP PARS ® شده است . دانش و علم مواد غذایی مهندسین مجتمع ترکیب گاز پارس ، و همچنین تخصص در تولید گازهای ترکیبی ، موجب افزایش طول عمر مواد غذایی شده است .

با MAP PARS ® شما می توانید :

افزایش فروش بوسیله رشد تقاضا برای محصولات تازه و محصولاتی که بصورت طبیعی حفظ می شوند .
افزایش طول عمر مواد غذایی بدون مواد شیمیایی یا فریز کردن
افزایش طول عمر مواد غذایی در چرخه توزیع توسط چند روز حتی چند هفته
حفط ظاهر ، بافت و مزه مواد غذایی
بهبود راندمان تولید و توزیع مواد غذایی با کاهش هزینه ها .
گازهای ترکیبی MAP PARS ® معمولا شامل گازهای جوی عادی ، مانند اکسیژن ( O2 ) ، نیتروژن ( N2 ) و دی اکسید کربن ( CO2) می باشد . همچنین مهارکرن رشد میکروبی مواد غذایی تا حدی با کمک گازهای دیگر همچون آرگون ( Ar ) ، هیدروژن ( H2 ) و نیتروس اکساید (N2O ) ، صورت می گیرد . این گاز ها را میتوان به صورت خالص یا ترکیبی بر اساس نسبت های خاص ، و با توجه به نوع مواد غذایی به کار برد .

به عنوان مثال ، CO2 خاصیت ضدقارچ و ضد باکتری دارد و از رشد باکتری جلوگیری می کند . بنابراین از CO2 جهت مهار میکروارگانیسم ها استفاده می شود . و بیشترین تاثیر CO2 بر روی موادی که میکروارگانیسم ها و باکتری های بیماری زا ، عامل فساد آن ها هستند ، می باشد .

یا از گاز نیتروژن ( N2) به عنوان گاز بی اثر ، جهت جایگزین کردن با اکسیژن در بسته بندی ، استفاده می شود . تا مانع از اکسیداسیون مواد غذایی شود . همچنین گاز نیتروژن به علت پایین بود قابلیت حل شدن در آب ، میتواند در جهت جلوگیری از فروپاشی بسته ها ( Package Collapse ) و یا حفظ حجم داخلی بسته ، مورد استفاده قرار گیرد .

از سوی دیگر ، میزان استفاده اکسیژن در بسته بندی ها تا حد ممکن باید کم باشد ، به استثنا گوشت . در بسته بندی گوشت ، اکسیژن از تبدیل میوگلوبین گوشت که همان رنگدانه های قرمز گوشت تازه هستند ، به فرم اکسیژنه آن یعنی اکسی میوگلوبین که قهوه ای رنگ می باشد ، جلوگیری می کند تا قرمزی گوشت حفظ شود . همچنین اکسیژن برای بسته بندی میوه و سبزیجات به عنوان عامل تنفس ، بسیار ارزشمند می باشد .

ترکیب گاز پارس ، طیف وسیعی از گازهای MAP را با برند MAP PARS ® ، جهت رفع نیاز های صنایع زیر ارائه میدهد :

محصولات لبنی
خشکبار ، شیرینی جات ، کیک ها ، اسنک ها
ماهی و غذاهای دریایی
میوه ها ، سالاد و سبزیجات تازه
گوشت و فراورده های گوشتی
غذاهای آماده ( فست فود )


◄حرف آخــــر►

** MAP GAS برای هر مواد غذایی فرق دارد و اجزای گاز مخلوط ، متناسب با هر محصول متفاوت می باشد ، لذا در هنگام سفارش با ذکر نوع مواد غذایی به کارشناسان مجتمع ترکیب گاز پارس ، MAP GAS خود را با اطمینان تحویل بگیرید .



*مشتریان محترم ، در خرید گازهای MAP بسیار توجه کنند ، که از مراکز مطمئن خریداری شود.جهت حفظ سلامت محصولات خود ، حتما از شرکت هایی که تولید کننده گازهای استاندارد و ترکیبی هستند، گازهای مورد نیاز خود را تهیه فرمایند ، بارها دیده شده است که برخی از مراکز تولیدی گازهای طبی و صنعتی ، اقدام به فروش این نوع گاز ها بدون داشتن تخصص در گازهای ترکیبی و علم مواد غذایی ، نموده اند ، که موجب ایجاد مشکلات زیادی در حفظ مواد غذایی شده که بسیار خطرناک می باشد .

افتخار مجتمع ترکیب گاز پارس ، رضایت طیف وسیعی از مشتریان محترم در صنایع غذایی ، از گاز های تولیدی این مجتمع میباشد .

شایان به ذکر می باشد که ترکیب گاز پارس ، برای اولین بار در ایران ، بطور تخصصی در زمینه گازهای MAP فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با تولید طیف وسیعی از گازهای MAP ، پاسخ گوی صنایع غذایی کشور با هر محصولی می باشد .

جهت مشاوره و ثبت سفارش با دفتر فروش مجتمع تماس حاصل فرمایید :

03132345234

03195020373-4

09117407340

www.tgpa.ir


آگهی دهنده: meysam fallahpour
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - مواد شیمیایی در اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان خرم - نبش سه راه نواب - ساختمان تام
قیمت: تماس بگیرید
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۱۱
بازدید: 624 بار
ایمیل: